ZRUŠENO: LADY CARNEVAL - NEJVĚTŠÍ HITY BOŽSKÉHO KÁJI

ZRUŠENO:

Z technických důvodů se koncert LADY CARNEVAL – NEJVĚTŠÍ HITY BOŽSKÉHO KÁJI v níže uvedených termínech neuskuteční a bez náhrady se RUŠÍ.

Jedná se o tyto termíny:

   - 4.2.2026 (původně 5.2.2025) - ZLÍN  
   - 6.2.2026 (původně 1.2.2025) - OSTRAVA
   - 11.2.2026 - PRAHA
   - 12.2.2026 (původně 15.2.2026) - BRNO




Vstupné se vrací:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce

Vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného prodejního místa! je nutné kontaktovat reklamační oddělení: reklamace@ticketportal.cz

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto a Edenred)

a/ vyzvednutí na prodejním místě - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

b/ elektronické vstupenky typu eTicket - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

c/ Sodexo (Pluxee) - vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Sodexo účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. O navrácení platby není nutné žádat- vracení probíhá postupně, a to do 30 dnů ode dne zrušení akce

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta)

Naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz

4/ Platba vstupenek na fakturu

Fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz






Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení TICKETPORTAL

Top