PŘESUNUTO: BLBEC K VEČEŘI – 12.10.2025 – DIVADLO BEZ ZÁBRADLÍ – PRAHA

PŘESUNUTO:


Z technických důvodů byla akce BLBEC K VEŘEŘI, plánovaná na 12.10.2025 - a v místě DIVADLO BEZ ZÁBRADLÍ – PRAHA přesunuta na nový termín.


Nově se akce uskuteční dne 16.02.2026 OD 19:00.


Původní vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín a není potřeba je vyměňovat.



Komu náhradní termín nevyhovuje, může žádat o vrácení peněz, nejpozději však do 15.11.2025.

Vstupné se vrací následovně:

1/ Platba rezervovaných vstupenek nebo přímý nákup vstupenek u prodejce:

-vstupné vrací tentýž prodejce - vstupenky není možné vracet na jiném prodejním místě, než na kterém proběhla ÚHRADA vstupenek. V případě zrušeného Smluvního prodejního místa je nutné kontaktovat reklamační oddělení na adrese reklamace@ticketportal.cz .

2/ Platba vstupenek po internetu (i platba přes Twisto,Edenred):

a/ Vyzvednutí na prodejním místě 
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

b/ Elektronické vstupenky typu eTicket
- vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na tentýž účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

c/ Pluxee-vstupné se vrací automatickou návratovou transakcí na ten Pluxee účet, ze kterého byly vstupenky uhrazeny. Pro navrácení finančních prostředků je však nutné vyplnit tento formulář.

3/ Platba vstupenek přes benefity (Benefit Plus, Benefity.cz, Gallery Beta):

-naskenované vstupenky spolu s benefitní objednávkou je třeba zaslat na e-mail: miluna@ticketportal.cz .

4/ Platba vstupenek na fakturu:

-fakturu spolu s naskenovanými vstupenkami je třeba zaslat na e-mail: rezervace@ticketportal.cz.


Děkujeme za pochopení
Reklamační oddělení Ticketportal

Top